Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteהסדרי נגישות מבנים
במשרדינו אין קבלת קהל.
שירות לקוחות נגיש
- הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של קונה בע"מ הפועל 7\24 בטלפון: 09-8303030 שלוחה 1
- אמצעים נוספים ליצירת קשר - קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
- דואר אלקטרוני - מוקד שירות 7\24 לפתיחת קריאות שירות ותקלות - moked@kone.com
- קשרי לקוחות בנושא הסכמי שירות ונושאים כספיים - kone4u@kone.com
- פקס - 03-8303044
- פניה באמצעות "צור קשר" באתר
- פניה באמצעות הדואר: רחוב המלאכה 5 ,ת.ד 8026 ,אזור התעשיה פולג, נתניה .4250540
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת קונה בע"מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב
מידע על נגישות האתר
- אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568 )לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך 0.WCAG2 הבינלאומי.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים Enter, ו Esc- ליציאה מתפריטים וחלונות.
- מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי מחלקת משפטית בקונה ישראל
- טל: 09-9303362
- דוא"ל: Shuli.Shmuel@KONE.com