מהמפכת השרותים המקוונים 24/7
השרות החדש מאפשר לנו לחזות, לתחזק ולפעול בצורה טובה יותר עוד לפני שמתגלה כשל בציוד. מבחינתכם, המשמעות בטיחות מוגברת, שקיפות מלאה ושקט נפשי. אם משהו יקרה אנחנו כבר נדע זאת מראש.
השרות החדש מאפשר לנו לחזות, לתחזק ולפעול בצורה טובה יותר עוד לפני שמתגלה כשל בציוד. מבחינתכם, המשמעות בטיחות מוגברת, שקיפות מלאה ושקט נפשי. אם משהו יקרה אנחנו כבר נדע זאת מראש.
המעליות, הדרגנועים ודלתות הבניינים האוטומטיות משתמשים כעת בטכנולוגיה העדכנית ביותר ויכולים להעביר נתונים ולהבטיח שהטכנאים יקדימו תמיד כל התרחשות. והתוצאה? פחות תקלות, תיקונים מהירים יותר ושקט נפשי מוגבר עבורכם.
המעליות פועלות 24/7 וכך גם אנחנו. אם מתגלה בעיה, הנתונים שאנו מקבלים מלמדים אותנו מהם הגורמים ואת דחיפות הטיפול. המעקב סביב השעון מאפשר לנו להגיב במהירות במקרה של תקלות פתאומיות.
כאשר מזוהים כשלים קריטיים הטכנאי ואתם תקבלו התראות באופן מיידי. המשמעות היא חיסכון בזמן, כיוון שאינכם נדרשים לדווח לנו על בעיות, ואף תוכלו לקבל תשובות עוד לפני שהבנת שמשהו קרה. כשאתם מודעים באופן מלא על כל המתרחש, תוכלו לתכנן את צעדיכם ולהקצות תקציב לצורכי תחזוקה עתידיים.
השירותים המקוונים 24/7 מעדכנים את מצב המעליות והדרגנועים מסביב לשעון
החיישנים שמותקנים במעליות ובדרגנועים אוספים מידע 24/7 אודות פעולות של פרמטרים מרכזיים, נתונים סטטיסטיים הנוגעים לשימוש וכשלים. כל המידע נשלח בזמן אמת אל ענן השירות של KONE, שם ממוקמים כלי הניתוח.
הנתונים מעובדים באמצעות מערכת הניתוח המתקדמת Watson IoT של IBM. כאשר המערכת מזהה צורך בתחזוקה, היא שולחת התראה מידית לטכנאי, או יוצרת קשר עם התמיכה הטכנית או שירות הלקוחות, בכפוף למידת החומרה של הבעיה.
טכנאי השירות שלכם מקבל מידע אודות צורכי השירות ומספק את השירות באופן מידי כאשר מדובר בבעיות קריטיות, או במהלך ביקור התחזוקה הבא כאשר הנושא אינו דחוף.
אנו שולחים עדכונים ברורים ומדווחים אודות כל הפעולות שננקטות לצורך הבטחת תפקוד תקין של הציוד שברשותכם.
נתונים אלה נאספו במשך 12 חודשים מ 100 מעליות ודרגנועים מגילאים ומבנים שונים
אנו מגלים את צרכי השירות מוקדם יותר ומתקנים אותם לפני שהם מתפתחים לבעיות.
9 סימפטומים מוקדמים התגלו בכל אחת מהיחידות לאורך השנה
אנו מקטינים את מספר הפעמים בהם הציוד מופסק וכשלים קריטיים
הפחתה של 60% מסך הקריאות שדווחו ע"י לקוחות
הטכנאים שלנו יודעים את מהות התקלה לפני שהם מגיעים, יש להם את חלקי חילוף הנכונים ויכולים לפתור את הבעיה במהירות.
עלייה של 25% במקרים בהם הפיתרון היה ביקור הראשון