תחזוקה מותאמת אישית המאפשרת שליטה מלאה
הכל מתחיל בהקשבה ובהבנת הצרכים, הציוד והמשתמשים שלכם. לאחר מכן נייצר עבורכם סל פתרונות תחזוקה מותאמים אישית.
ההצעה שלנו תפרט במדויק מה היא כוללת כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.
הכל מתחיל בהקשבה ובהבנת הצרכים, הציוד והמשתמשים שלכם. לאחר מכן נייצר עבורכם סל פתרונות תחזוקה מותאמים אישית.
ההצעה שלנו תפרט במדויק מה היא כוללת כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.
תחזוקה מונעת נכונה מאפשרת לשמור על פעילות בטוחה וחלקה של הציוד שלכם. אנו ניצור עבור הציוד שלכם תכנית תחזוקה על סמך השימוש בו. כמו כן, נעדכן אתכם במצב הציוד וביצועיו בסקירות שנתיות ובכל צורכי התיקון הנדרשים מעת לעת.
אם משהו משתבש, הטכנאים שלנו יכולים לפתור את רוב הבעיות בביקור אחד. אנו נעדכן אתכם לגבי המתרחש ומתי הציוד יפעל שוב.
KONE מעניקה גישה מיידית למידע על חוזי תחזוקה, ציוד, עבודות תחזוקה שוטפות, הסברים ותיקונים. ניתן גם ליצור דוחות על עבודות תחזוקה שהושלמו ועלויות לתכנון ולתקצוב קלים יותר.
KONE Mobile היא אפליקציית סמארטפון המאפשרת לעקוב אחר סטטוס הציוד שאנו מתחזקים עבורכם, כולל מערכת 24/7, כמו גם עבודות תחזוקה שוטפות, בעבר ובעתיד.
נצלו את עדכוני המערכת החכמה KONE 24/7 Connected Services - פחות תקלות, תיקונים מהירים, בטיחות גבוהה יותר ותמונה ברורה לכל מה שקורה עם הציוד שלכם.
KONE 24/7 Planner, המבוססות על נתוני שימוש אמיתיים בציוד, מאפשרת לתכנן ולנהל את הנכסים שלכם. במקום לעבוד עם תכניות מיושנות ותקציב לא גמיש, תוכלו לקבל החלטות טובות יותר מה לתקן ולשדרג ומתי וזאת בהתבסס על מצב הציוד השימוש בפועל.
טיפול מעבר לציפיות שלך
היערך מראש לצורכי תחזוקה, צמצם תיקונים בלתי צפויים ואפשר תכנון מדויק בעזרת שירות מעליות מתקדם שמבוסס על ניתוחי נתונים בבינה מלאכותית. תחזוקה תחזיתית גם משפרת את הבטיחות על ידי זיהוי מוקדם של תקלות כמו אי-דיוק ברמת המעלית ובעיות בסגירת הדלתות, וגם שולחת התראות אוטומטיות על לכידת נוסעים.
השתמשו בטופס למטה כדי לספר לנו יותר כיצד אנו יכולים לסייע לכם. אחד מאנשי הצוות שלנו יצור עימכם קשר בהקדם האפשרי.
שירותים דיגיטליים
אנו מציעים שדרוגי שירות דיגיטליים שמבטיחים את עמידות הנכסים שלך לעתיד, תוך הגברת שביעות הרצון של הדיירים והעלאת ערך הבניין. שפר את ניהול הנכסים עם KONE 24/7 Planner או השתמש בממשקי API של KONE כדי לנטר את מצב הציוד, לעקוב אחר פעילויות תחזוקה או לשפר את חווית הבניין שלך באמצעות קריאות מעליות אוטומטיות או רובוטים חכמים לשירות.
תחזוקת מעליות KONE
תשובות מועילות לשאלות נפוצות על תחזוקת מעליות KONE.
תחזוקת מעליות תלויה בסוג הציוד ובשימוש במערכת המעליות. היא גם תלויה בגיל המעליות שלך. כדי להבטיח שימוש בטוח במעלית, נדרשת תחזוקה מקצועית ומנוסה. בשילוב עם נתוני IoT ותחזוקה תחזיתית מבוססת בינה מלאכותית, טכנאי מעליות מומחה יכול לעזור לך לקבוע את תוכנית התחזוקה המתאימה. חשוב לזכור שתחזוקה פרואקטיבית המונעת בטכנולוגיה מתאפשרת באמצעות מעליות מחוברות חדשות, בעוד שציוד ישן בדרך כלל מתוחזק דרך תחזוקה מתוזמנת. סוג המעלית שברשותך משפיע על רמת השירות המוסכמת בהסכם התחזוקה ובסופו של דבר גם על עלות התחזוקה.
קשה להעריך את עלות תחזוקת המעליות מכיוון שיש לקחת בחשבון גורמים רבים. תחזוקה לא יכולה להתבצע על בסיס תעריף קבוע. עם זאת, ניתן ליצור חוזה תחזוקה מותאם אישית שמתאים לצרכים האישיים, בהתאם לסוג הציוד ודפוסי השימוש.
כל מערכת מעליות צריכה להיבחן באופן פרטני, ויש לקחת בחשבון גם את הסכם חוזה השירות. לדוגמה, מעליות מחוברות חדשות מאפשרות תחזוקה תחזיתית מבוססת נתונים באמצעות בינה מלאכותית, המשתמשת בטכנולוגיה לביצוע תחזוקה באופן פרואקטיבי. ציוד ישן יותר בדרך כלל מתוחזק על פי לוח זמנים קבוע. סוג המעלית שברשותך משפיע על סוג חוזה התחזוקה שלך ובסופו של דבר על עלות התחזוקה. חוזה תחזוקה מותאם אישית שנעשה על ידי מומחי מעליות הוא הדרך הטובה ביותר למצוא את הפתרון המתאים לך.
בהתבסס על ניתוחי בינה מלאכותית ומעליות מחוברות לענן, פיתחנו יכולת לנתח בזמן אמת נתוני פעולה ותנאים עבור מעליות מחוברות. תחזוקה תחזיתית למעליות מאפשרת לזהות סימני אזהרה לכשלים או תקלות מראש ולנקוט פעולה פרואקטיבית כדי למנוע תיקונים מיותרים או השבתה של המעלית.
אנו נשמור אותך מעודכן בפעילויות התחזוקה המרכזיות של המעליות, תוך תיאום עבודות תחזוקה מתוכננות ותיקונים נדרשים. בנוסף, תהיה לך גישה לכלים המקוונים הקלים לשימוש שלנו. KONE Online ו-KONE Mobile מאפשרים לך לעקוב אחר המעליות שלך מכל מקום, עם מידע בזמן אמת על הציוד ופרטים על תכנון תחזוקת המעליות.