פניות כלליות
לבירורים כלליים נא להתקשר לשירות הלקוחות של KONE בטלפון *5303. אנו זמינים בימי ראשון עד חמישי בשעות: 8:00-16:00, בימי שישי 8:00-12:00. תקלות וחירום 24/7
לבירורים כלליים נא להתקשר לשירות הלקוחות של KONE בטלפון *5303. אנו זמינים בימי ראשון עד חמישי בשעות: 8:00-16:00, בימי שישי 8:00-12:00. תקלות וחירום 24/7
לדיווח על צורך בשירות או על מקרה חירום כגון לכידה, התקשר למספר בטלפון *5303. לבקשות לא דחופות, ניתן גם לכתוב ב - kone4u@kone.com
להלן כמה תשובות מועילות לשאלות נפוצות על תחזוקת ציוד וכיצד לברר על עבודות תחזוקה נוכחיות ובא.
פורטל האינטרנט KONE המקוון שלנו ואפליקציית KONE Mobile מעניקים לך ולצוות שלך גישה מסביב לשעון לנתוני ביצועים, תחזוקה, תקלות ותיקון עבור כל הציוד שלך.
אתה יכול לבדוק את מצב הציוד שלך דרך KONE Online או KONE Mobile. אם הציוד מכוסה בשירותים מחוברים 24/7 של KONE, תוכל לראות אם אנחנו כבר עובדים על תיקון הבעיה. אתה יכול להגיש בקשת שירות או לדווח על תקרית על ידי התקשרות אלינו או יצירת קשר ישירות מ-KONE Online או KONE Mobile.
KONE Online או KONE Mobile יראו לך את כל ביקורי התחזוקה הקרובים והקודמים עבור כל הציוד שאנו מתחזקים עבורך.
עם שירותי KONE מחוברים 24/7 נוכל לחזות טוב יותר, לתחזק ולנקוט פעולה לפני שמשהו יתקלקל. צור קשר עם נציג KONE המקומי שלך למידע נוסף.
מידע תחזוקה בזמן אמת בקצות אצבעותיך
KONE Online מעניק לך ולצוות שלך גישה מסביב לשעון לנתוני ביצועים, תחזוקה, תקלות ותיקון עבור כל הציוד שלך באמצעות פורטל אינטרנט קל לשימוש.
עם אפליקציית KONE Mobile אתה יכול להישאר מעודכן בכל מה שקורה עם הציוד שלך בכל מקום ובכל זמן. אתה יכול לבחור לקבל הודעות סמארטפון על מצב הציוד, לוחות זמנים לתחזוקה והתקדמות של כל עבודת תחזוקה שאנו עושים עבורך.
השתמשו בטופס למטה כדי לספר לנו יותר כיצד אנו יכולים לסייע לכם. אחד מאנשי הצוות שלנו יצור עימכם קשר בהקדם האפשרי.