שירות לקוחות

איך נוכל לעזור לך?

פניות כלליות

לבירורים כלליים נא להתקשר לשירות הלקוחות של KONE בטלפון *5303. אנו זמינים בימי ראשון עד חמישי בשעות: 8:00-16:00, בימי שישי 8:00-12:00. תקלות וחירום 24/7

דווח על צורך בשירות או על תקרית

לדיווח על צורך בשירות או על מקרה חירום כגון לכידה, התקשר למספר בטלפון *5303. לבקשות לא דחופות, ניתן גם לכתוב ב - kone4u@kone.com

שאלות נפוצות

להלן כמה תשובות מועילות לשאלות נפוצות על תחזוקת ציוד וכיצד לברר על עבודות תחזוקה נוכחיות ובא.

  • פורטל האינטרנט KONE המקוון שלנו ואפליקציית KONE Mobile מעניקים לך ולצוות שלך גישה מסביב לשעון לנתוני ביצועים, תחזוקה, תקלות ותיקון עבור כל הציוד שלך.

  • אתה יכול לבדוק את מצב הציוד שלך דרך KONE Online או KONE Mobile. אם הציוד מכוסה בשירותים מחוברים 24/7 של KONE, תוכל לראות אם אנחנו כבר עובדים על תיקון הבעיה. אתה יכול להגיש בקשת שירות או לדווח על תקרית על ידי התקשרות אלינו או יצירת קשר ישירות מ-KONE Online או KONE Mobile.

  • KONE Online או KONE Mobile יראו לך את כל ביקורי התחזוקה הקרובים והקודמים עבור כל הציוד שאנו מתחזקים עבורך.

  • עם שירותי KONE מחוברים 24/7 נוכל לחזות טוב יותר, לתחזק ולנקוט פעולה לפני שמשהו יתקלקל. צור קשר עם נציג KONE המקומי שלך למידע נוסף.

הישאר מעודכן בכל מקום שאתה נמצא

מידע תחזוקה בזמן אמת בקצות אצבעותיך

img_Preventive_maintenance_08_Selected_highlights-688x376

KONE Online

KONE Online מעניק לך ולצוות שלך גישה מסביב לשעון לנתוני ביצועים, תחזוקה, תקלות ותיקון עבור כל הציוד שלך באמצעות פורטל אינטרנט קל לשימוש.

img_Preventive_maintenance_09_Selected_highlights-688x376

KONE Mobile

עם אפליקציית KONE Mobile אתה יכול להישאר מעודכן בכל מה שקורה עם הציוד שלך בכל מקום ובכל זמן. אתה יכול לבחור לקבל הודעות סמארטפון על מצב הציוד, לוחות זמנים לתחזוקה והתקדמות של כל עבודת תחזוקה שאנו עושים עבורך.

צרו איתנו קשר

השתמשו בטופס למטה כדי לספר לנו יותר כיצד אנו יכולים לסייע לכם. אחד מאנשי הצוות שלנו יצור עימכם קשר בהקדם האפשרי.

Sample form


כיצד נוכל לסייע לך? *|אני מעוניין במוצר או בשירות של KONE|אני מעוניין ליצור קשר עם שירות הלקוחות של KONE










ההודעה שלי בנושא *|שרותי תחזוקה|חשבונית|פרויקט בבניה|כלים דיגיטליים של KONE|תלונה|משוב על KONE|אחר

השאילתא שלי בנושא *|התקנת בבניין חדש|התקנה בבניין קיים|תיקון או שדרוג ציוד קיים|בירור חוזה תחזוקה חדש|מערכת Residential Flow לבניין חדש|מערכת Residential Flow לבניין קיים|24/7 Connected שירות|אחר
סוג ציוד / שירות *|מסועים|מעליות|מדרגות נעות|דלתות|פתרונות מתקדמים לתנועת אנשים|תכנון וייעוץ לתנועת אנשים|מרובה / אחר
סוג בנייה*|מגורים|משרדים|מסחרי|מלונאות|פנאי, חינוך, בניינים מיוחדים|רפואי|תחבורה ציבורית ושדות תעופה|מרינה ונמלים|אחר
התפקיד שלי *|אדריכל|קבלן|דייר|ועד|מנהל הנכס|בעל הנכס|יזם|יועץ |רגולטור|מנהל הבניין|אחר

בשליחת טופס זה אנו נאסוף את הנתונים האישיים שלך. למידע נוסף על עיבוד נתונים אישיים ניתן לעיין בהצהרת הפרטיות שלנו.