ערוצי תקשורת עם לקוחות

הישאר מעודכן בכל מקום ובכל זמן

הישאר מעודכן במצב הציוד והתקדמות עבודות התחזוקה מסביב לשעון.

img_Customer_communication_02_Content_block-950x540

עקוב אחר הציוד שלך בזמן אמת

הצג מידע בזמן אמת על מצב המעליות והמדרגות הנעות במבנה שלך.

img_Customer_communication_03_Content_block-950x540

שימו עין על מה שאנחנו עושים

סקור עבודות תחזוקה קודמות, מתמשכות וקרובות בתוספת העלויות הנלוות.

img_Customer_communication_04_Content_block-950x540

קבל עזרה כאשר אתה צריך

צור קשר עם איש מקצוע בשירות לקוחות במהירות ובקלות בכל עת שתצטרך.

KONE Online

מידע תחזוקה בזמן אמת בקצות אצבעותיך

img_Customer_communication_05_Content_block-950x540

כל נתוני התחזוקה שלך במקום אחד

פורטל האינטרנט KONE Online נותן לך ולצוות שלך גישה מסביב לשעון לנתוני ביצועים, תחזוקה, תקלות ותיקון עבור כל הציוד שלך. אתה יכול גם לעיין בחוזי תחזוקה ולהפיק דוחות על עבודות תחזוקה ועלויות כדי לסייע בתכנון ותקצוב.

img_Customer_communication_06_Content_block-950x540

סקירה ברורה של העבר, ההווה והעתיד

בפורטל KONE Online תוכלו לסקור נתונים היסטוריים על זמינות ציוד, ביצועים ועלויות תיקון - כמו גם כמה מהר הגבנו לבקשות השירות שלכם. אתה יכול בקלות לבדוק נתונים על הסברים ועבודות תחזוקה אחרות כדי להתעדכן במה שקורה עכשיו. בנוסף לפעילויות הנוכחיות, אתה יכול לצפות בביצועי ציוד ונתוני עלויות לטווח ארוך יותר כדי לסייע בתכנון ותקצוב בעתיד.

בקש גישה עוד היום

KONE Online זמין עבור כל הלקוחות שיש להם חוזה תחזוקה עם KONE

KONE Mobile

אפליקציית KONE. עדכונים בזמן אמת תוך כדי תנועה.

img_Customer_communication_07_Content_block-950x540

הישארו בעניינים

עם אפליקציית KONE Mobile אתה יכול להשתמש בסמארטפון שלך כדי להישאר מעודכן בכל מה שקורה בציוד שלך - כולל ציוד KONE 24/7 מחובר. אתה יכול לבחור לקבל הודעות על מצב ציוד, לוחות זמנים לתחזוקה והתקדמות של כל עבודת תחזוקה שאנו עושים עבורך.

הורד את האפליקציה כדי להתחיל.

img_Customer_communication_08_Content_block-950x540

נתוני תחזוקה מקיפים בכיס שלך

KONE Mobile עוזר לך לעקוב אחר ההתקדמות של כל משימות התחזוקה, החל מרישום הבקשה ועד לסיום, עם הודעות סטטוס בטלפון החכם שלך. אתה מקבל תמונה ברורה של מה שקורה עם כל הציוד שלך, כולל עבודות תחזוקה שוטפות והאם הציוד פועל או לא. שליחת בקשת שירות מהסמארטפון שלך היא מהירה וקלה, וכך גם יצירת קשר עם מומחה שירות במרכז שירות הלקוחות של KONE. עם KONE Mobile אתה יכול לשפר את התכנון והתקצוב עם דוחות מפורטים על היסטוריית תחזוקת הציוד ותיקונים, כולל מידע על העבודה שנעשתה ועל העלות.

ערוצי תקשורת עם לקוחות

צרו איתנו קשר

השתמשו בטופס למטה כדי לספר לנו יותר כיצד אנו יכולים לסייע לכם. אחד מאנשי הצוות שלנו יצור עימכם קשר בהקדם האפשרי.

Sample form


כיצד נוכל לסייע לך? *|אני מעוניין במוצר או בשירות של KONE|אני מעוניין ליצור קשר עם שירות הלקוחות של KONE










ההודעה שלי בנושא *|שרותי תחזוקה|חשבונית|פרויקט בבניה|כלים דיגיטליים של KONE|תלונה|משוב על KONE|אחר

השאילתא שלי בנושא *|התקנת בבניין חדש|התקנה בבניין קיים|תיקון או שדרוג ציוד קיים|בירור חוזה תחזוקה חדש|מערכת Residential Flow לבניין חדש|מערכת Residential Flow לבניין קיים|24/7 Connected שירות|אחר
סוג ציוד / שירות *|מסועים|מעליות|מדרגות נעות|דלתות|פתרונות מתקדמים לתנועת אנשים|תכנון וייעוץ לתנועת אנשים|מרובה / אחר
סוג בנייה*|מגורים|משרדים|מסחרי|מלונאות|פנאי, חינוך, בניינים מיוחדים|רפואי|תחבורה ציבורית ושדות תעופה|מרינה ונמלים|אחר
התפקיד שלי *|אדריכל|קבלן|דייר|ועד|מנהל הנכס|בעל הנכס|יזם|יועץ |רגולטור|מנהל הבניין|אחר

בשליחת טופס זה אנו נאסוף את הנתונים האישיים שלך. למידע נוסף על עיבוד נתונים אישיים ניתן לעיין בהצהרת הפרטיות שלנו.