חוויית משתמש משופרת
ניטור מסביב לשעון מגביר את הבטיחות ומשפר את הנגישות. התוצאה הסופית היא תנועת אנשים חלקה ומשתמשים מרוצים.
מה נקודת המבט שלך?
שירותי KONE שמחוברים 24/7 כבר עזרו לשפר את האמינות והביצועים של אלפי פרטי ציוד בבניינים מכל הסוגים.
ניטור מסביב לשעון מגביר את הבטיחות ומשפר את הנגישות. התוצאה הסופית היא תנועת אנשים חלקה ומשתמשים מרוצים.
על ידי זיהוי יזום ותיקון של בעיות לפני שהן נוצרות, אנחנו חוסכים למנהלי הבניין זמן ומקצרים את עומס העבודה שלהם. המלצות מבוססות עובדות לניהול נכסים עוזרות להאריך את חיי הציוד.
כשהציוד שלך פועל בצורה חלקה, גם העסק שלך מתנהל חלק. אנחנו נותנים לתנועת האנשים ולעסק שלך דחיפה על ידי טיפול בבעיות באופן יזום ואופטימיזציה של תזמון התחזוקה בהתאם לצרכים שלך.
תחזוקה חכמה מראש ותכנון ניהול נכסים מבוסס עובדות עוזרים לך להחליט על השקעות טובות יותר, מאריכים את חיי הציוד ודואגים שהבניין שלך יהיה מתקדם.
זה חלק מפעילויות התחזוקה שבוצעו באופן יזום בשנתיים הראשונות:
הפחתה במספר קריאות השירות בשנתיים הראשונות:
העף מבט מקרוב על האופן שבו שירותי KONE שמחוברים 24/7 פועלים
שירות לכל המותגים
תהנה משקט נפשי עם תחזוקה פשוטה ושירות מותאם אישית לכל מותג של ציוד. אנו יכולים לעזור לך להקדיש פחות זמן לתחזוקה ולהאריך את חיי הציוד בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של מעליות מחוברות.
טכנאים מיומנים בקרבת מקום מציעים שירות אישי המגובה בנתונים ובתובנות הנעזרות בבינה מלאכותית, ותמיכה מרשת השירות והתיקונים העולמית שלנו.
חלקי החילוף הנפוצים ביותר נמצאים כבר בטנדר השירות ומרכזי האספקה העולמיים שלנו מציעים למעלה מ-160,000 חלקי חילוף מכל יצרני הציוד.
אנחנו כאן כדי לעזור בכל שעה ביום. באופן אישי או מקוון, קל ליצור איתנו קשר: צ'אט איתנו באינטרנט, התקשר למספר שירות מקומי של KONE, או קבע ביקור באתר עם מומחה KONE.
תחילת העבודה עם KONE היא קלה. תהליך ההטמעה הייחודי שלנו מבוסס על ניסיון עם למעלה מ-570,000 הסכמי תחזוקה בכל המותגים הגדולים.
פעולות לקיימות
הפתרונות המותאמים לאופטימיזציה של פליטות פחמן שלנו מסייעים לכדור הארץ ומעניקים לך דרך נוספת לנקוט בפעולה ממשית להשגת יעדי הקיימות שלך.
אנו מאמינים שהמקום הטוב ביותר שממנו ראוי להתחיל בחיפוש אחר ספק שירות, הוא לחשוב ולהגדיר את הצרכים שלכם ושל הציוד, וכן גם את אלה של הבניין. בדף זה כללנו מספר דוגמאות של מה עשויים להיות צרכים אלה. כאן תוכלו גם לראות כיצד הפתרונות שלנו תומכים בצרכים שלכם.
אנו מכינים תוכנית שירות פרטנית לכול המותגים וסוגי הציוד המבוססת על מידע טכני ועל נתוני השימוש בציוד.
הבקרה השוטפת שלנו על הציוד הביאה אותנו להפחתה מתמשכת ומתמידה של התקלות בציוד של לקוחותינו.
צוות שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם 24/7/365 ויענה על פנייתכם בתוך 20 שניות, או פחות.
רכבי השירות שלנו מצוידים במלאי חלפים. חלפים אחרים אנו מקבלים בתוך 24 שעות, כך אנו מסוגלים לתקן את מרבית התקלות בביקור יחיד.
יש לפנות למוקד החירום שלנו בטלפון: *5303
טיפולים שוטפים שאנו מבצעים מביאים את הציוד לזמינות של גבוהה ביותר.
שירותי התחזוקה שלנו מצייתים לכול תקנות הבטיחות המקומיות ולכול הדרישות המשפטיות.
ההכשרה של הטכנאים שלנו כוללת היכרות של מותגי ציוד שונים ואנו מחזיקים מלאי חלפים גם של מותגים אחרים.