תחזוקת מעלית | שירותי מעליות ומדרגות נעות

אנחנו כאן לעזור

מה השירות שאתה מחפש?

התוצאות מדברות בעד עצמן!

שירותי KONE שמחוברים 24/7‬‏‫ כבר עזרו לשפר את האמינות והביצועים של אלפי פרטי ציוד בבניינים מכל הסוגים.

חוויית משתמש משופרת

ניטור מסביב לשעון מגביר את הבטיחות ומשפר את הנגישות. התוצאה הסופית היא תנועת אנשים חלקה ומשתמשים מרוצים.

תחזוקה ותכנון ללא מאמץ

על ידי זיהוי יזום ותיקון של בעיות לפני שהן נוצרות, אנחנו חוסכים למנהלי הבניין זמן ומקצרים את עומס העבודה שלהם. המלצות מבוססות עובדות לניהול נכסים עוזרות להאריך את חיי הציוד.

דחיפה לעסק שלך

כשהציוד שלך פועל בצורה חלקה, גם העסק שלך מתנהל חלק. אנחנו נותנים לתנועת האנשים ולעסק שלך דחיפה על ידי טיפול בבעיות באופן יזום ואופטימיזציה של תזמון התחזוקה בהתאם לצרכים שלך.

הדרך החכמה להוסיף ערך

תחזוקה חכמה מראש ותכנון ניהול נכסים מבוסס עובדות עוזרים לך להחליט על השקעות טובות יותר, מאריכים את חיי הציוד ודואגים שהבניין שלך יהיה מתקדם.

+70%

זיהוי יזום של כשלים

זה חלק מפעילויות התחזוקה שבוצעו באופן יזום בשנתיים הראשונות:

30%-

משתמשי הקצה רואים פחות תקלות

הפחתה במספר קריאות השירות בשנתיים הראשונות:

תחזוקת מעלית | שירותי מעליות ומדרגות נעות

ככה זה עובד

תחזוקה חכמה מראש שעוזרת להניע את הבניין שלך

1. ניטור מסביב לשעון

אנחנו פוקחים עין על ביצועי הציוד שלך

2. ניתוח חכם

הטכנולוגיה החכמה מנתחת את צרכי התחזוקה ומאתרת בעיות פוטנציאליות לפני שהן מפריעות.

3. התרעות בזמן

הטכנאים שלנו מקבלים את המידע הנכון בזמן הנכון כדי לתקן במהירות את הבעיות.

4. דיווח ברור

ניידע אותך על כל העבודה שאנחנו עושים ומה התוצאה.

מה נקודת המבט שלך?

מצא את שותף השירות שלך

 ייעל את תחזוקת המעלית ותחזוקת המדרגות הנעות אצלך. השתמש בכלי הפשוט שלנו כדי לראות כיצד תוכל להפיק יותר משותפות השירות שלך עם KONE.

מוכן להתחיל? התחל בכך שתראה לנו מה אתה הכי מעריך בשותף שירות

סדרו את התכונות הבאות לפי סדר חשיבות, כאשר מספר אחד הוא החשוב ביותר ומספר ארבע הוא הקטן ביותר.
1/3

ובכל הנוגע לעסקים, באילו סדרי עדיפויות אתה מצפה ששותף השירות יעזור לך?

סדר את הדרישות הבאות לפי סדר חשיבות, כאשר מספר אחד הוא החשוב ביותר ומספר ארבע הוא הקטן ביותר.
2/3

כמעט מסיימים! האם תוכל לספר לנו קצת יותר על עצמך ועל עבודתך?





3/3
Result Field

 מעוניין ללמוד עוד? הירשם כדי לגלות כיצד אנו יכולים לעזור לך עם נושאים אלה ועוד רבים אחרים התואמים את תחומי העניין שלך.
שים לב שכאשר אתה שולח את הטופס אנו נאסוף את הנתונים האישיים שלך. למידע נוסף על עיבוד נתונים אישיים, אנא עיין בהצהרת הפרטיות שלנו. Privacy Statement


תחזוקת מעלית | שירותי מעליות ומדרגות נעות

img_Sustainable-Innovations-950x540

אפס פליטת CO2 עם פתרונות KONE

KONE מחויבת לנקוט בצעדים קונקרטיים לקראת תחזוקת ציוד ירוקה יותר. זו הסיבה שאנו מתקדמים לעבר צי מכוניות שירות בעל פליטה נמוכה ומשתמשים בתחזוקה חזויה כדי להפחית ביקורי תחזוקה לא מתוכננים. עבור מעליות KONE DX אנו גם מפצים את יתר הפליטות הנגרמות מפעילויות תחזוקה ישירה ועקיפה באמצעות תוכנית קיזוז פחמן מאומתת.

כיצד לבחור את ספק השירות הנכון עבורך?

אנו מאמינים שהמקום הטוב ביותר שממנו ראוי להתחיל בחיפוש אחר ספק שירות, הוא לחשוב ולהגדיר את הצרכים שלכם ושל הציוד, וכן גם את אלה של הבניין. בדף זה כללנו מספר דוגמאות של מה עשויים להיות צרכים אלה. כאן תוכלו גם לראות כיצד הפתרונות שלנו תומכים בצרכים שלכם.

  • אנו מכינים תוכנית שירות פרטנית לכול המותגים וסוגי הציוד המבוססת על מידע טכני ועל נתוני השימוש בציוד.

  • הבקרה השוטפת שלנו על הציוד הביאה אותנו להפחתה מתמשכת ומתמידה של התקלות בציוד של לקוחותינו.

  • צוות שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם 24/7/365 ויענה על פנייתכם בתוך 20 שניות, או פחות.

  • רכבי השירות שלנו מצוידים במלאי חלפים. חלפים אחרים אנו מקבלים בתוך 24 שעות, כך אנו מסוגלים לתקן את מרבית התקלות בביקור יחיד.

  • יש לפנות למוקד החירום שלנו בטלפון: *5303

  • טיפולים שוטפים שאנו מבצעים מביאים את הציוד לזמינות של גבוהה ביותר.

  • שירותי התחזוקה שלנו מצייתים לכול תקנות הבטיחות המקומיות ולכול הדרישות המשפטיות.

  • ההכשרה של הטכנאים שלנו כוללת היכרות של מותגי ציוד שונים ואנו מחזיקים מלאי חלפים גם של מותגים אחרים.

תחזוקת מעלית | שירותי מעליות ומדרגות נעות

KONE Services / Elevator technician in a hallway conversing with a man with dog - KONE Maintenance.

רוצה לדבר עם מומחה?

השאירו פרטי יצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם!