חוויית משתמש משופרת
ניטור מסביב לשעון מגביר את הבטיחות ומשפר את הנגישות. התוצאה הסופית היא תנועת אנשים חלקה ומשתמשים מרוצים.
אנחנו כאן לעזור
שירותי KONE שמחוברים 24/7 כבר עזרו לשפר את האמינות והביצועים של אלפי פרטי ציוד בבניינים מכל הסוגים.
ניטור מסביב לשעון מגביר את הבטיחות ומשפר את הנגישות. התוצאה הסופית היא תנועת אנשים חלקה ומשתמשים מרוצים.
על ידי זיהוי יזום ותיקון של בעיות לפני שהן נוצרות, אנחנו חוסכים למנהלי הבניין זמן ומקצרים את עומס העבודה שלהם. המלצות מבוססות עובדות לניהול נכסים עוזרות להאריך את חיי הציוד.
כשהציוד שלך פועל בצורה חלקה, גם העסק שלך מתנהל חלק. אנחנו נותנים לתנועת האנשים ולעסק שלך דחיפה על ידי טיפול בבעיות באופן יזום ואופטימיזציה של תזמון התחזוקה בהתאם לצרכים שלך.
תחזוקה חכמה מראש ותכנון ניהול נכסים מבוסס עובדות עוזרים לך להחליט על השקעות טובות יותר, מאריכים את חיי הציוד ודואגים שהבניין שלך יהיה מתקדם.
זה חלק מפעילויות התחזוקה שבוצעו באופן יזום בשנתיים הראשונות:
הפחתה במספר קריאות השירות בשנתיים הראשונות:
העף מבט מקרוב על האופן שבו שירותי KONE שמחוברים 24/7 פועלים
תחזוקה חכמה מראש שעוזרת להניע את הבניין שלך
אנחנו פוקחים עין על ביצועי הציוד שלך
הטכנולוגיה החכמה מנתחת את צרכי התחזוקה ומאתרת בעיות פוטנציאליות לפני שהן מפריעות.
הטכנאים שלנו מקבלים את המידע הנכון בזמן הנכון כדי לתקן במהירות את הבעיות.
ניידע אותך על כל העבודה שאנחנו עושים ומה התוצאה.
מה נקודת המבט שלך?
ייעל את תחזוקת המעלית ותחזוקת המדרגות הנעות אצלך. השתמש בכלי הפשוט שלנו כדי לראות כיצד תוכל להפיק יותר משותפות השירות שלך עם KONE.
KONE מחויבת לנקוט בצעדים קונקרטיים לקראת תחזוקת ציוד ירוקה יותר. זו הסיבה שאנו מתקדמים לעבר צי מכוניות שירות בעל פליטה נמוכה ומשתמשים בתחזוקה חזויה כדי להפחית ביקורי תחזוקה לא מתוכננים. עבור מעליות KONE DX אנו גם מפצים את יתר הפליטות הנגרמות מפעילויות תחזוקה ישירה ועקיפה באמצעות תוכנית קיזוז פחמן מאומתת.
אנו מאמינים שהמקום הטוב ביותר שממנו ראוי להתחיל בחיפוש אחר ספק שירות, הוא לחשוב ולהגדיר את הצרכים שלכם ושל הציוד, וכן גם את אלה של הבניין. בדף זה כללנו מספר דוגמאות של מה עשויים להיות צרכים אלה. כאן תוכלו גם לראות כיצד הפתרונות שלנו תומכים בצרכים שלכם.
אנו מכינים תוכנית שירות פרטנית לכול המותגים וסוגי הציוד המבוססת על מידע טכני ועל נתוני השימוש בציוד.
הבקרה השוטפת שלנו על הציוד הביאה אותנו להפחתה מתמשכת ומתמידה של התקלות בציוד של לקוחותינו.
צוות שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם 24/7/365 ויענה על פנייתכם בתוך 20 שניות, או פחות.
רכבי השירות שלנו מצוידים במלאי חלפים. חלפים אחרים אנו מקבלים בתוך 24 שעות, כך אנו מסוגלים לתקן את מרבית התקלות בביקור יחיד.
יש לפנות למוקד החירום שלנו בטלפון: *5303
טיפולים שוטפים שאנו מבצעים מביאים את הציוד לזמינות של גבוהה ביותר.
שירותי התחזוקה שלנו מצייתים לכול תקנות הבטיחות המקומיות ולכול הדרישות המשפטיות.
ההכשרה של הטכנאים שלנו כוללת היכרות של מותגי ציוד שונים ואנו מחזיקים מלאי חלפים גם של מותגים אחרים.