תכננו מעליות אונליין עם KONE Studio החדש. נסו עכשיו

האסטרטגיה שלנו

האסטרטגיה שלנו לשנים 2025–2030: צמיחה ומובילות

KONE עוברת לשלב הבא באסטרטגיה שלה לשנים 2025–2030: עידן הצמיחה.

במהלך תקופת האסטרטגיה בת שש השנים, השאיפה של KONE היא להוביל את התעשייה. הדבר כולל הובלה בשלושה תחומים מרכזיים: להיות הבחירה הראשונה עבור העובדים והלקוחות שלנו, הובלה בחדשנות ובקיימות, והובלה בצמיחה וברווחיות.

כדי להגשים את השאיפה הזו, KONE הגדירה ארבעה שינויים אסטרטגיים מרכזיים:
1) האצת הטרנספורמציה הדיגיטלית לשיפור משמעותי באופן שבו KONE מספקת שירותים;
2) קידום מודרניזציה למימוש פוטנציאל הצמיחה;
3) התמקדות בשוק המגורים על מנת להוביל בסגמנט המשמעותי ביותר בתעשייה;
4) הפחתת פליטות פחמן כדי לייצר ערך ללקוחות ולחזק את היתרון התחרותי.

בלב האסטרטגיה של KONE עומדים האנשים, כאשר השאיפה היא להיות החברה הקלה והנוחה ביותר לעבודה עבור עובדיה ולקוחותיה.

בכניסתנו לתקופה אסטרטגית חדשה, אנו ממשיכים לפעול בהשראת הערכים שלנו: אומץ, אכפתיות, התמקדות בלקוח ושיתוף פעולה. זוהי גם ההזדמנות שלנו לממש את מטרתנו: “לעצב את עתיד הערים.”

dd:1400x700

:ארבעת השינויים האסטרטגיים שלנו
האצת הדיגיטל
דיגיטליזציה היא כוח שמשנה את פני התעשייה שלנו, והקצב רק הולך וגובר. לצד בטיחות ואמינות, הלקוחות שלנו מצפים יותר ויותר לפתרונות דיגיטליים המציעים מידע בזמן אמת, תגובה מהירה ושקיפות מלאה. עבורנו, קישוריות היא המפתח ליצירת ערך ללקוח ולמתן שירות חכם ויעיל יותר.


הנעת מודרניזציה
ציוד מתיישן וצרכים משתנים של לקוחות מגדילים את ההזדמנויות למודרניזציה. ברחבי העולם יש קרוב ל-10 מיליון מעליות ומדרגות נעות הזקוקות לשדרוג, והמספר הזה גדל במהירות. במקביל, הלקוחות שלנו מחפשים פתרונות בני קיימא המשפרים את חוויית המשתמש, הבטיחות והנגישות.


הובלה במגזר המגורים
מגזר המגורים מהווה יותר מ-50% משוק המעליות והמדרגות הנעות בעולם. בנוסף, קיים ביקוש הולך וגדל לפתרונות חסכוניים וחדשניים מצד לקוחות בתחום זה.


צמצום פליטת פחמן
ההתמודדות עם שינויי האקלים היא אחד האתגרים הגדולים של זמננו. ענף הבנייה אחראי לכ-40% מפליטות הפחמן הגלובליות, דבר שיוצר הזדמנות משמעותית לחולל שינוי. מאות ערים בעולם כבר התחייבו להפוך לניטרליות מבחינת פליטת פחמן, ומספרן ממשיך לעלות. במקביל, הלקוחות שלנו מחפשים דרכים להפחית את הפליטות הקשורות לבנייה ולתחזוקת מבנים.

אסטרטגיית KONE 2021–2024: הצלחה בת-קיימא בשיתוף עם לקוחותינו

הצלחה בת-קיימא עם לקוחות היא האסטרטגיה הנוכחית של KONE עד סוף 2024. במהלך תקופת האסטרטגיה בת ארבע השנים (2021–2024), שמנו דגש על הגדלת הערך שאנו מספקים ללקוחותינו באמצעות פתרונות חכמים וחדשניים, תוך הטמעה עמוקה יותר של קיימות בכל היבטי הפעילות שלנו.

שלושה מגה-טרנדים שמעצבים את התעשייה שלנו

img_Hongkong_951x535

התחדשות עירונית

ישנו צורך דחוף בדיור בר השגה, ותפקידה של התחדשות עירונית הולך ותופס מקום מרכזי ביחס לבנייה חדשה.

KONE_DX_CONCEPT_CAR_MG_4367:760x428%2816-9%29

פיתוח טכנולוגי

הפיתוח הטכנולוגי, עם אימוץ טכנולוגיות דיגיטליות ובינה מלאכותית, מאיץ וממלא תפקיד הולך וגובר כמניע לתחרותיות בין תעשיות.

urban_garden_sweden:760x428%2816-9%29

קיימות

מאות ערים התחייבו להגיע לניטרליות פחמן בזמן שהלקוחות שלנו גם הציבו יעדי אקלים שאפתניים.

האסטרטגיה שלנו

האסטרטגיה שלנו

הבסיס לכל מה שאנחנו עושים הוא התרבות שלנו

העקרונות המרכזיים הם תחומים עליהם לעולם איננו מתפשרים, והם בטיחות, איכות וקיימות. הערכים שלנו - אומץ, אכפתיות, לקוח ושיתוף פעולה - הם לב התרבות שלנו, ומייצגים את ההתנהגויות ותפיסת העולם שאנו רוצים לקדם ב-KONE.

קראו עוד על התרבות שלנו

אנחנו מעצבים את עתיד הערים

בעולם שבו ערים מתפתחות ללא הרף ויותר ויותר אנשים בוחרים לגור בהן, אנחנו ב-KONE עומדים עם מטרה ברורה אחת: לעצב את עתיד הערים.

קראו עוד על המטרה שלנו

קרא עוד מהפרסומים האחרונים שלנו