שירות לקוחות | צור קשר איתנו עכשיו לשאלות ספציפיות בנושא תחזוקה של KONE

פרטי קשר לתחזוקה

רוצה לדבר עם מישהו?

KONE_Hyvinkee_Dec23_PARTNERSHIP_SCENE_11_17_2196-3:760x428%2816-9%29

דבר עם מומחה

לבירורים כלליים נא להתקשר לשירות הלקוחות של KONE בטלפון *5303. אנו זמינים בימי ראשון עד חמישי בשעות: 8:00-16:00, בימי שישי 8:00-12:00. תקלות וחירום 24/7

KONE_Hyvinkee_Dec23_CUSTOMER_SERVICE_SCENE_3_4_3025:720x720%281-1%29

דווח על אירוע

הגש קריאת שירות או דווח על מקרה חירום
טלפון ראשי: 5303*
טלפון נוסף: 09-8303030
kone4u@kone.com (במקרים שבהם לא נדרשת תגובה מהירה)

יצירת קשר

"ניתן להשתמש בטופס למטה כדי לספר לנו יותר על איך אנחנו יכולים לעזור לך. השאר פרטים ונציג מצוות KONE ישראל ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי."

Sample form


כיצד נוכל לסייע לך? *|אני מעוניין במוצר או בשירות של KONE|אני מעוניין ליצור קשר עם שירות הלקוחות של KONE










ההודעה שלי בנושא *|שרותי תחזוקה|חשבונית|פרויקט בבניה|כלים דיגיטליים של KONE|תלונה|משוב על KONE|אחר

השאילתא שלי בנושא *|התקנת בבניין חדש|התקנה בבניין קיים|תיקון או שדרוג ציוד קיים|בירור חוזה תחזוקה חדש|מערכת Residential Flow לבניין חדש|מערכת Residential Flow לבניין קיים|24/7 Connected שירות|אחר
סוג ציוד / שירות *|מסועים|מעליות|מדרגות נעות|דלתות|פתרונות מתקדמים לתנועת אנשים|תכנון וייעוץ לתנועת אנשים|מרובה / אחר
סוג בנייה*|מגורים|משרדים|מסחרי|מלונאות|פנאי, חינוך, בניינים מיוחדים|רפואי|תחבורה ציבורית ושדות תעופה|מרינה ונמלים|אחר
התפקיד שלי *|אדריכל|קבלן|דייר|ועד|מנהל הנכס|בעל הנכס|יזם|יועץ |רגולטור|מנהל הבניין|אחר

בשליחת טופס זה אנו נאסוף את הנתונים האישיים שלך. למידע נוסף על עיבוד נתונים אישיים ניתן לעיין בהצהרת הפרטיות שלנו.

כלים מקוונים

קבל מידע חשוב במהירות

הישאר מעודכן עם נתוני ביצועים בזמן אמת ומעקב אחרי פעילות תחזוקה. הכלים המקוונים שלנו מעניקים שקט נפשי בכך שהם מקלים עליך לנטר את הציוד שלך.

שירות לקוחות | צור קשר איתנו עכשיו לשאלות ספציפיות בנושא תחזוקה של KONE

Person working on the floor - KONE Online on laptop screen and KONE Mobile on smartphone screen.

KONE אונליין

גישה מסביב לשעון לנתוני ביצועים, תקלות ותיקונים עבור כל הציוד שלך בכל מקום ובכל זמן באמצעות פורטל מבוסס אינטרנט קל לשימוש.

KONE - Woman looking at her phone in an office building lobby.

KONE מובייל

אפליקציה קלה לשימוש עם התראות בזמן אמת על מצב הציוד, לוחות זמנים לתחזוקה והתקדמות של עבודות תחזוקה מתמשכות.

Icon_Investors.svg

ניטור ציוד

קבלת מידע בזמן אמת על המעלית או המדרגות הנעות שלכם.

Icon_Digital_Services.svg

מעכב אחר תחזוקה

מידע על פרויקטים ישנים, בעבודה ועתידים, ובנוסף החשבוניות הנלוות

Icon_Component_Upgrades.svg

יצירת קשר עם תמיכה טכנית

יצירת קשר עם מומחה אישי ב KONE ישראל

שאלות נפוצות בנושא תמיכה לתחזוקה

מצא תשובות לשאלות נפוצות

  • פורטל האינטרנט KONE Online והאפליקציה KONE Mobile מעניקים לך ולצוות שלך גישה מסביב לשעון לנתוני ביצועים, תחזוקה, תקלות ותיקונים עבור כל הציוד שלך.

  • תוכל לבדוק את מצב הציוד שלך דרך KONE Online או KONE Mobile. אם יש לך ציוד מחובר, תוכל לראות אם אנחנו כבר עובדים על תיקון הבעיה. תוכל להגיש בקשת שירות או לדווח על אירוע על ידי התקשרות אלינו או יצירת קשר ישיר דרך KONE Online או KONE Mobile.

  • KONE Online או KONE Mobile יציגו לך את כל הביקורים הקרובים עבור כל הציוד שאנו מתחזקים עבורך.