דבר עם מומחה
לבירורים כלליים נא להתקשר לשירות הלקוחות של KONE בטלפון *5303. אנו זמינים בימי ראשון עד חמישי בשעות: 8:00-16:00, בימי שישי 8:00-12:00. תקלות וחירום 24/7
פרטי קשר לתחזוקה
לבירורים כלליים נא להתקשר לשירות הלקוחות של KONE בטלפון *5303. אנו זמינים בימי ראשון עד חמישי בשעות: 8:00-16:00, בימי שישי 8:00-12:00. תקלות וחירום 24/7
הגש קריאת שירות או דווח על מקרה חירום
טלפון ראשי: 5303*
טלפון נוסף: 09-8303030
kone4u@kone.com (במקרים שבהם לא נדרשת תגובה מהירה)
"ניתן להשתמש בטופס למטה כדי לספר לנו יותר על איך אנחנו יכולים לעזור לך. השאר פרטים ונציג מצוות KONE ישראל ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי."
כלים מקוונים
הישאר מעודכן עם נתוני ביצועים בזמן אמת ומעקב אחרי פעילות תחזוקה. הכלים המקוונים שלנו מעניקים שקט נפשי בכך שהם מקלים עליך לנטר את הציוד שלך.
גישה מסביב לשעון לנתוני ביצועים, תקלות ותיקונים עבור כל הציוד שלך בכל מקום ובכל זמן באמצעות פורטל מבוסס אינטרנט קל לשימוש.
אפליקציה קלה לשימוש עם התראות בזמן אמת על מצב הציוד, לוחות זמנים לתחזוקה והתקדמות של עבודות תחזוקה מתמשכות.
קבלת מידע בזמן אמת על המעלית או המדרגות הנעות שלכם.
מידע על פרויקטים ישנים, בעבודה ועתידים, ובנוסף החשבוניות הנלוות
יצירת קשר עם מומחה אישי ב KONE ישראל
שאלות נפוצות בנושא תמיכה לתחזוקה
פורטל האינטרנט KONE Online והאפליקציה KONE Mobile מעניקים לך ולצוות שלך גישה מסביב לשעון לנתוני ביצועים, תחזוקה, תקלות ותיקונים עבור כל הציוד שלך.
תוכל לבדוק את מצב הציוד שלך דרך KONE Online או KONE Mobile. אם יש לך ציוד מחובר, תוכל לראות אם אנחנו כבר עובדים על תיקון הבעיה. תוכל להגיש בקשת שירות או לדווח על אירוע על ידי התקשרות אלינו או יצירת קשר ישיר דרך KONE Online או KONE Mobile.
KONE Online או KONE Mobile יציגו לך את כל הביקורים הקרובים עבור כל הציוד שאנו מתחזקים עבורך.